GuidePedia

0
London - Seorang ibu menjadi obsesi untuk kelihatan serupa dengan anak gadisnya.Padahal perbezaan usia mereka berdua 22 tahun!.Untuk mencapai cita-citanya itu,wanita Inggris tersebut rela menghabiskan ribuan poundsterling untuk menjalani pembedahan plastik.usahanya itu tidak sia-sia.sekarang Janet Cunliffe bagaikan saudara kembar putrinya,Jane Cunliffe.

Janet yang tadinya berambut merah kini telah berambut perang sama dengan Jane. Janet yang bertubuh gemuk kini menjadi kurus setelah pembedahan. Padahal usianya sudah mencapai 50 tahun. Sedangkan anak gadisnya,Jane berumur 28 tahun.Janet yang seorang ibu tunggal itu merasa gembira dengan penampilan baru dirinya.'Sekarang saya bukannya seperti ibu dan anak,tetapi kami lebih kelihatan seperti kembar,'kata Janet.

'Pertama kali kami pergi ke bar, kami menjadi pusat perhatian'beritahu Janet.'lelaki terus menerus melihat kami berdua dan orang-orang bertanya adakah kami adik beradik,' cerita Janet.Jane sendiri bangga dengan penampilan baru ibunya.Menurutnya,kini mereka menjadi semakin akrab."Dia jauh lebih baik daripada Madonna ketika di usia 50 tahun," puji Jane.Janet memberitahu telah menghabiskan 10 Ribu poundsterling untuk pembedahan tersebut,termasuk pembesaran payudara dan pembedahan pada mata dan hidungnya.






Subscribe to wisben.com on blogger by Email

Post a Comment Blogger

Beli yuk ?