GuidePedia

0


Seorang Lelaki dari London, Inggris, bernama Ben James (25 tahun) mengaku telah meniduri 200 perempuan dalam setahun. Semua itu dia lakukan melalui kekuatan media sosial.




Ben mempunyai 74 ribu pengikut (follower) di akaun Twitternya. Dia menulis kicauan di Twitter 20 kali saban hari, seperti yang dilaporkan oleh akhbar the
Daily Mail, Jumaat (4/4).

Dia mengaku hanya dengan mengajak berbual kaum hawa di Twitter maka dia boleh mengajak mereka naik ke atas katil. Dia kerap menghantar kata-kata seks kepada para perempuan dan mendapat balasan, termasuk foto telanjang.




"Para perempuan itu mengirimi saya beratus-ratus mesej dalam sehari. Sebahagian berupa foto bogel, sebahagian meminta nombor telefon saya, dan sebahagian lagi terus menawarkan bercinta," kata Ben. "Saya biasanya boleh mendapatkan empat atau lima lelaki yang bersedia berkaitan pada bila-bila saja. Setelah itu biasanya saya bosan dan mencari perempuan lain."

Lelaki bekerja sebagai produser televisyen itu kini tinggal bersama ibunya, seorang jururawat.

"Ibu saya tidak keberatan. Saya sangat menghormatinya. Ayah saya dulunya seorang playboy sewaktu muda. Saya rasa buah tidak jatuh jauh darinya."


Dapatkan Wisbenbae versi Android,GRATIS di SINI !Lihat yg lebih 'seru' di sini !

Post a Comment Blogger

Beli yuk ?

 
Top